5 aprilie 2012

Introducerea...

Durerea nu se pierde in timp...Am in spate sute de ani, sute de ani de experiență...mii si milioane de zile in care am invatat cum sa redevin om, sau cel putin cum sa-mi ascund adevarata natura...sa fii vampir nu e chiar atat de usor pe cat pare, defapt nu e deloc usor pentru ca la un moment dat amintirile devin o povara mult prea mare. Amintirile sunt amintiri nu se pierd in timp, sunt mereu acolo in subconstientul tau pentru ati aduce aminte cat de dulce sau cat de amara e suferinta.    Niciodata nu vei uita persoanele pe care le-ai iubit indiferent ca ele au fost oameni, varcolaci,vrajitoare sau vampiri. Nu ii vei uita pentru ca inca ii iubesti sau pentru ca i-ai iubit prea mult si soarta i-a scos pur si simplu din viata ta fara sa ai vreo putere sa schimbi intr-un fel situatia, sau ti amintesti pentru ca i-ai iubit atat de mult incat durerea provocata de tradarea lor nu te lasa inca sa dormi noaptea... Odata cu eternitatea vin multe schimbari, de la dieta pana la sentimente, dieta face parte din tine si chiar daca la inceput e greu, cu timpul inveti sa iti conrolezi setea de sange, dar cu sentimentele e mult mai greu, ele nu pot fi controlate si nu le poti uita sau respinge pentru ca pastreaza in tine o latura umana de care chiar ai vrea sa te descotorosesti, si multi o fac dar eu nu am putut... Eu nu pot sa uit persoana pe care am iubit-o atat de mult si care m-a sfaramat intr-o mie de bucatele, nu pot sa uit omul pentru care am fost in stare sa imi omor creatorul, dar care a preferat odata ce i-am oferit eternitatea sa fuga, sa ma uite, sa ma lase in urma...Am jurat odata cu plecarea lui ca ma voi razbuna cu prima ocazie, si atunci cand ai eterniatea la picioare si esti cel mai puternic pradator al lumi iti ramane un singur lucru de pretuit: Demnitatea.   Pentru cei ca mine cuvantul si juramantul sunt lucruri de care uneori depinde viata. Cuvantul dat trebuie respectat si orgoliul niciodata nu trebuie calcat in picioare altfel esti slab si privit ca atare, iar in lumea intunericului nu iti pemiti sa fii slab...

2 comentarii:

  1. Super postarea,foarte reusita descrierea lumii voastre.A noastra e un pic mai luminata dar tot din aceeasi categorie face parte.Bravo!

    RăspundețiȘtergere