16 aprilie 2012

Capitolul 8 - Surpriza...






"Ai mult de lucru,Kate!"mi-am zis eu in timp ce imi aruncam bagajele intr-un colt.Nu mai aveam timp in acea zi sa ma apuc de renovat insa m-am bucurat de avantajele oferite de vampirism si am dat o "fuga" pana la cel mai apropiat marchet cu bricolaje.
Am cumparat var,vopsea si tot ce trebuia pentru primi pasi in amenajarea locuintei.Am ajuns acasa si desi era intuneric m-am apucat de varuit parterul.
Zori zilei urmatoare m-au gasit intinsa pe podeaua livingului adormita cu pensulele in mana si cutia de vopsea langa mine. Mi-a luat ceva sa realizez ca adormisem pe jos cand facusem o pauza de la varuit.M-am ridicat de pe podea si m-am indrept spre dus.Aveam de gand sa imi termin de amenajat parterul,asa ca imediat dupa ce m-am spalat si imbracat am plecat spre magazinul de mobila. Mi-am comandat mobila pentru living si pentru bucatarie si apoi am inceput o sesiune zdravana de cumparaturi.Aveam nevoie de perdele si de covoare si de alte obiecte decorative.Mi-am luat cateva tablouri, niste perne, lenjeri,cateva flori in ghiveci si multe, multe alte nimicuri.Am fost norocoasa ca unele magazine livrau cumparaturile la domiciliu.
Cand am ajuns acasa m-am reapucat de varuit.Mai aveam putin si terminam parterul cand am auzit soneria. Habar nu aveam cine era.Nu cunosteam pe nimeni in acel oras inafara de Dean.
Am mers la usa si am deschis dar, surpriza...nu era nimeni.Am privit in jur si nu era nimeni,m-am uitat in jos si  am vazut un cos cu trandafiri.L-am luat si am intrat in casa.In cos era un bilet pe care scria doar "Bun venit in cartier!".Initial am crezut ca este de la vreun vecin dragut dar mi-am dat seama ca,cosul avea o greutate prea mare pentru cateva flori.M-am uitat in cos si am ramas cu gura cascata...sub flori erau cinci pungi cu sange si un alt bilet "M-am gandit ca ai frigiderul gol."...Persoana care lasase cosul stia ce sunt si asta nu putea fii de bine.
M-am intors la treaba hotarata sa uit incidentul.Terminasem de varuit si bucataria cand mi-am auzit telefonul sunand.Primisem un mesaj de la Dean."Deschide usa scumpo!"am citit mesajul si nu m-am putut abtine...Cand am deschis usa Dean deabia cobora din masina.Ma bucuram sa il revad, ma facea sa ma simt bine si era o companie foarte placuta.
--Hey Kate! Ce mai faci? ma intreba in timp ce venea spre mine.
--Bine, tu?
--Sunt ok, mi-a raspuns imbratisandu-ma.
Am incremenita cateva secunde pentru ca ma luase prin surprindere si nu stiam cum sa ii raspund, dar nu ma puteam controla in preajma lui asa ca i-am raspuns la imbratisare.Parfumul lui era inebunitor,mi se imuiasera picioarele dar din fericire el nu imi daduse inca drumul.
Am fost intrerupti de curierul care imi adusese o parte din obiectele decorative.Am semnat si am i-am aratat baiatului unde sa le puna.
--Ai avut de lucru de cand ai plecat de la mine,observa Dean.
--Stai sa vezi ce am facut si prin casa,am spus facandu-i semn sa intre.
--Draguta culoare,spuse cand iesi din living.
--Mersi,si mobila pe care am comandat-o pe cam aceiasi nuanta,l-am informat eu.
--Casa ta incepe sa prinda viata,daca pot sa spun asa ,mi-a spus zambind.
--Da dar mai am mult de lucru,am spus eu gandindu-ma ca nu varuisem deloc etajul.
--Daca vrei raman sa te ajut,se oferi el.
--Sigur,de ce nu, am spus vrand sa par indiferenta dar pana si eu mi-am dat seama ca in vocea mea era o urma mare de entuziasm.
--Nici nu te-ai mutat bine si ai deja ai admiratori? ma intreba facandu-mi semn spre cos.
--Defapt e un admirator problema,stie ce sunt...langa flori erau cinci pungi cu sange,i-am spus devenind nervoasa.
--Liniste-te,in oras sunt multi vampiri poate ai fost remarcata de vreunul care sta pe aici,mi-a spus apropiindu-se.
Ma lua in brate vazand ca devin speriata.Normal ca imi era teama,doar fusesem aproape ucisa la iesirea dintr-un pub,totusi nu puteam sa nu ma calmez in bratele lui.

6 comentarii: