20 aprilie 2012

Capitolul 13 - Start game...



Era chiar placut sa ma trezesc in bratele lui dimineata.Soarele ne mangaia pielea prin perdeaua fina.Degetele lui imi rasfira parul pe spate si respiratia lui calda imi mangaia pielea.Era atat de bine in bratele lui.
--M-as putea obisnui cu asta,am zis eu intorcandu-ma cu fata la el.
--Nu ma deranjeaza, spuse sarutandu-ma.
--Hai sa ne bem cafeaua,am soptit printre saruturi.
Ne-am dat jos din pat si ne-am indreptat spre bucatarie.Eu intr-o camasa scurta de noapte si el la bustul gol.Doamne ce bine putea sa arate asa.
Puneam cafea in cesti cand am simtit doua maini incolacindu-se in jurul taliei mele si doua buze imi explorau gatul in timp ce spatele meu era lipit de pieptul lui.
--O sa scap cana de cafea,am spus eu in joaca.
--Ar fi pacat nu? continua el neincetand sarutarile.
--Mmmm..ahammm,a fost singurul mod in care am putut sa ii raspund.
M-a mai satutat o data pe buze mi-a luat cana si a plecat spre living.Ce incerca sa faca? Sa ma lase sa fierb? Ma atingea si ma lasa sa fierb in suc propriu...vroia sa jucam?Vom juca...Mi-am luat cana si m-am dus si eu in living cu doua pliculete de zahar in mana. M-am asezan in poala lui, turnandu-i un pliculet de zahar in ceasca si soptindu-i la ureche.." Start Game !" apoi am plecat si m-am asezat intr-un fotoliu .Ne-am baut cafeaua in liniste aruncandu-ne priviri lascive.
M-am indreptat spre bucatarie trecandu-mi mana peste umarul lui.Mi-am lasat ceasca la bucatarie si am urcat sa-mi fac un dus. M-am lasat relaxata de apa fierbinte...lasandu-mi gandurile sa se limpezeasca.
Am iesit din dus imbracata intr-un halat de baie si m-am asezat in fata oglinzi jurandu-mi mie insami ca voi lupta pentru Dean si ca voi deveni mai puternica, mi-am jurat ca voi lasa trecutul in urma si ma voi comporta ca o adolescenta de 19 ani si in primul rand ca o nemuritoare care nu mai sufera pentru tradari."De azi incep schimbarile drastice." mi-am impus eu.
Mi-am luat din dresing un maiou mulat negru si o pereche de blugi la care mi-am asortat o pereche de pantofi cu toc. M-am machiat si mi-am aranjat parul roscat in bucle mari apoi am coborat la parter.
--Ce schimbare scumpo,imi spuse Dean.
--Nu iti place? am intrebat continuand acelasi joc.
--Vrei sa-i faci concurenta lui Catwomen? ma intreba iscoditor.
--Ti-ar place? l-am provocat eu.
--Nu stiu, incearca...a terminat el conversatia noastra cu un sarut.
Am rupt sarutul indreptandu-ma spre bucatarie...nu aveam motiv dar vroiam sa ma joc si eu cu nervi lui cum se juca si el cu ai mei.Jocul incepuse si nu existau reguli,iar eu aveam de gand sa profit de asta.
--Eu merg pana acasa,vrei sa vi? ma intreba el cand veni in bucatarie.
--De ce nu? am spus prefacandu-ma ca vreau un pahar cu apa. Dar trebuie sa merg la cumparaturi,am spus amintindu-mi ca trebuia sa cumpar ceva neaparat.
--Hai cu mine si te duc eu dupa la cumparaturi,e bine? ma intreba apropiindu-se iar de mine.
--Perfect, am raspuns trecand pe langa el spre usa.
Am vrut sa fac o smecherie dar de data asta nu mi-a mers m-am miscat prea incet si el a avut timp sa ma prinda de mana si sa ma traga iar in bratele lui.
--Daca asta vrei, asta o sa primesti scumpo, fie ca tine " Start Game!",a soptit apoi mi-a dat drumu.

2 comentarii: