18 aprilie 2012

Capitolul 11 - Am castigat!


Inca il tineam in brate cand mi-am ridicat privirea sa o intalnesc pe a lui dar in loc de ochi aceia frumosi care ma calmau am intalnit o privire rosie de foc plina de ura.Nu era de mirare ca persoana nu ma imbratisase la loc pentru ca eu nu sarisem pe Dean,ci pe cel care ma vroia moarta. M-am dat in spate speriata alergand cu spatele spre scari, tarandu-ma spre etaj.Barbatul din usa se indrepta spre mine scotand din buzunar un tarus de lemn.Il puteam mirosi, era om,era doar un om dar eu eram prea plina de frica ca sa pot riposta. Se apropia amenintator cu tarusul indreptat spre inima mea,cand deodata l-am vazut cazand pe jos,din spatele lui aparand Dean. Asigurandu-ma ca de data asta sar pe cine trebuie, m-am aruncat plangand in bratele lui.
--Gata, sunt aici si el e mort...mi-a spus mangaindu-mi spatele.Eu scap de el si tu fugi si te aranjezi,mergem in oras sa sarbatorim, a continuat.
--Sarbatorim? Ce? am intrebat dupa ce m-am linistit.
--Ca e a doua oara cand te salvez, mi-a spus zambind.
--Wow sarbatorim ca era sa mor, ok ma duc sa ma imbrac, am spus raspunzand la gluma lui.
--Scumpo, tu esti deja moarta, treci peste,mi-a zis facandu-mi cu ochiul.
Nu m-am putut abtine sa nu rad.Am urcat in dormitor si m-am aranjat.Cand am coborat Dean statea langa usa.M-a luat de mana si am plecat spre masina.
--Unde mergem? l-am intrebat pe drum.
--E un club frumos in centru, o sa iti placa.Ai 19 ani trebuie sa inveti sa te distrezi.
Nu am comentat stiam ca eram prea calculata dar ultima oara cand ma imbatasem intr-un club fusesem transformata intr-un vampir, de atunci incercam sa ma tin dreparte de probleme,dar asta nu insemna ca nu stiu sa ma distrez...
--Crezi ca nu ma pot distra?am intrebat.
--Cred ca gandesti prea mult,a raspuns antrenand jocul.
--Pariu ca ma distrez foarte tare in seara asta? am intrebat.
--Si daca pierzi? a spus facand cu ochiul.
--Tu alegi pedeapsa...am raspuns.
--Daca nu te distrezi iesim o luna seara de seara in club.
--FIE,am acceptat pariul fiin hotarata sa ii demonstrez ca ma pot distra.

Am intrat in club tinandu-ne de mana.Daca el vroia sa ma vada distrandu-ma va primi ce vrea."Sa sarbatorim ca suntem morti!"i-am soptit la ureche in timp ce il trageam spre bar.L-am vazut zambind si dandu-si ochi peste cap si am inceput sa chicotesc.
--Doua pahare de votca cu lamaie,i-am spus barmanului.
L-am dat peste cap si am plecat spre ringul de dans facandu-i semn sa ma urmeze.Mi-am pus mainile in jurul gatului lui si le-am  pus pe ale lui pe talia mea. Am inceput sa dansam pe o melodie lenta,apoi a urmat una mai vioaie.Am mai stat putin si ne-am indreptat spre o masa. Dupa aproximativ doua ore de dansat si baut eu eram beata si el inca nu avea nimic.
--Ok scumpo ai castigat pariul,hai sa te duc acasa, mi-a spus ajutandu-ma sa ma ridic de la masa.
Am inceput sa rad dar l-am urmat spre usa.Cand am ajuns la masina l-am trantit de usa din spate, ridicandu-ma pe varfuri si presandu-mi buzele peste ale lui.I-a luat ceva timp dar mi-a raspuns la sarut.M-am dat inapoi si am soptit "Stiam ca voi castiga!"apoi m-am urcat in masina.


10 comentarii: