8 aprilie 2012

Capitolul 1- Revenirea in oras...



Stateam la masa din colt al vechiului restaurant...de fiecare data cand treceam prin acel oras veneam sa beau un pahar de vin la acel local...aici statusem cu aproape 10 ani in urma dupa ce il transformasem pe el, ma rugase ani la rand sa il transform. Ii facusem pe plac si stateam la masa inecandu-mi amarul intr-un pahar de vin..asteptand ca ingerul meu sa se trezeasca....Ironia fiind ca ingerul meu a fost mai parsiv ca un diavol.Imediat dupa ce l-am transformat s-a evaporat, lasand in urma doar un bilet prin care imi multumea ca l-am transformat si prin care imi spunea ,,PA!PA!,,...Pe moment a durut tradarea, durea sa constientizezi ca ai fost folosita, ca cineva a profitat de iubirea ta pentru a-si atinge un scop...poate si acum mai doare, dar tradarea m-a schimbat si acum durerea mocneste inauntrul meu si nu ii mai permit sa iasa la iveala...
Nu stiam de ce ma intorsesem in orasul care ma distrusese, dar  o facusem, parca ceva ma rechema acolo.Cand esti parte din intuneric simti alte parti ale acestuia, adica simti alte forme de supranatural...
Nu simteam ceva rau in mod special ci, ceva nu tocmai omenesc...ca un vampir nou care nu se putea descurca in noua postura....ceva care ma atragea...
Ma lasasem prada dorintei si revenisem... asteptam ca Mick, agentul meu de la imobiliare, sa ma sune si sa ma anunte ca a reusit sa imi gaseasca o casa, o noua casa...

3 comentarii: