19 aprilie 2012

Capitolul 12 - Ramai...


Cred ca am adormit in masina pentru ca atunci cand am deschis ochii doua brate ma asezau pe pat.Am vrut sa ma ridic dar eram impinsa inapoi pe perna.
--Dormi, voi fi jos, nu plec...mi-a spus sarutandu-ma pe frunte.
Eram linistita sa stiu ca el e jos si ametita din cauza bauturi asa ca am adormint.
M-am trezit si am inceput sa fug spre usa simteam prezenta intunecata apropiindu-se de casa si vroiam sa ma refugiez in bratele lui si toata frica sa dispara.Am ajuns l-a parter strigandu-l dar el nu era,am cautat in toate camerele dar nu era nimeni.Cand am intrat in bucatarie am incremenit.Dean era intr-o balta imensa de sange, intins pe podea cu inima scoasa din piept,cu chipul cenusiu si ochi negri pierduti ....nu mai puteam sa respir,lacrimile ma inecau.Am cazut in genunchi strangand in brate corpul neinsufletit,il pierdusem....il pusesem in pericol si il pierdusem.Ma uram pe mine pentru ce patise si juram printre lacrimi si tipete ca ii voi razbuna moartea....dar nu mai aveam timp pentru ca intunericul ma inghitea....
--Shhhhh, linisteste-te,Kate, sunt aici, a fost doar un cosmar,am auzit acea voce calda si am simtit bratele care ma zguduiau ca sa ma trezesc.
Fusese doar un vis, un cosmar care parea al naibi de real, dar el era acolo era viu,era langa mine.Flacara aceea verde inca ii lumina privirea si parul brunet era la fel de stralucitor si de matasos precum il stiam incadrand acelasi chip perfect si alb.Tricoul lui negru nu era rupt si inima ii  era la locul ei,el era viu, atat de viu cat i permitea moartea.
Am inceput sa plang tinandu-l strans in brate, afundandu-mi capul in umarul lui...plangeam de fericire ca era viu si de frica in acelasi timp pentru ca oricand acel cosmar putea deveni realitate. Mana care se plimba in sus si in jos pe spatele meu si soaptele dulci ca totul va fi bine si stransa lui imbratisare m-au calmat.
--Intinde-te trebuie sa dormi,mi-a soptit fara sa rupa imbratisarea.
Mi-am sters lacrimile si l-am ascultat, mi-am pus capul pe perna si el m-a invelit sarutandu-ma cast pe buze,apoi s-a intors sa plece spre usa.
--Ramai , l-am rugat prinzandu-l de mana.
Nu vroiam sa las cosmarurile sa revina si cu el langa mine ma simteam in siguranta.Am inchis ochi asteptand sa il simt cum se apropie.Cu ochi inchisi , puteam sa imi imaginez ce zambet cu subanteles ii strabate fata cand s-a urcat langa mine in pat.M-a luat in brate si eu mi-am sprijinit capul de el,adormind imediat...

11 comentarii: