18 aprilie 2012

Capitolul 9 - My house...


Cineva suna la usa...Era alt curier care ma anunta ca mi-a sosit setul de mobila pentru living si bucatarie si o alta serie de ornamente.Dean si soferul masini de mobila au carat pe rand mobila mare in casa,nu ca eu nu as fi putut dar totusi vroiam sa pastrez aparentele. O fata de 19 ani care sa ia pe sus un pat si un dulap si sa le care singura in casa apoi sa continue cu restul mobilei sigur ar fi atras atentia,asa ca m-am multumit sa car cateva vaze si o masuta...
--Nu te-ai jucat cu cumparaturile, spuse Dean dupa ce a plecat curierul.
--Stiu ,am raspuns incepand sa despachetez.
Am aranjat impreuna livingul si bucataria care aratau chiar mai bine decat imi imaginasem si desigur ca Dean avea o contributie mai mare decat mine,era un designer foarte bun. Daca parterul era gata am zis sa facem o pauza sa bem ceva.
--Sti totusi nu e asa tarziu,adica ne putem apuca de varuit sus nu sunt decat trei camere si doua bai nu? intreba el.
--Da si holul,am raspuns eu.
Stiam ca trebuia sa fiu draguta si sa ii spuns a nu se deranjeze sa ma ajute pe mine cama descurc si alte lucruri de genul asta dar eu chiar imi doream sa stau mai mult in compania lui, ma calma si imi lua gandul de la presimtirea rea pe care o tot aveam.Stiam ca ceva rau urmeaza sa se intample de cand sosise cosul ala,ma simteam urmarita. Parca cineva ma spiona din umbra si era atat de agil si de rapid incat disparea cand intorceam capul...
--Atunci sa ne apucam de treaba,mi-a spus ridicandu-se.
--Ok.
Am luat vopseaua si ne-am pus pe treaba.Nu aveam nevoie de somn asa ca toata noaptea am varuit casa.A doua zi am mers si mi-am comandat si restul de mobila si ornamente pentru etaj.
Viata de vampir avea si avantaje,chiar multe, in primi ani era mai greu dar in timp iti creai relatii si dupa primi ani, defapt dupa ce invatai sa te integrezi iar in lumea oamenilor iti deschideai o afacere mica care lua amploare si acumuland vechime se extindea asigurandu-ti un venit destul de mare. Asa ca nu aveam de ce sa imi fac griji in privinta banilor deoarece ramasesem cu afacerile "creatorului" meu. Totusi ca sa pastrez aparentele trebuia sa imi caut o slujba potrivita unei adolescente,dara sta mai putea astepta.
Am ajuns acasa odata cu masina cu mobila,multumind Domnului ca Dean avea o masina asemanatoare cu a mea.
Am despachetat si am aranjat si restul mobilei,desigur fara efort.Am pus lustrele, tablourile, florile,pernele si restul obiectelor astfel incat la sfarsitul zilei totul arata ca intr-o casa normala.

Dormitorul...




Camera de oaspeti





     



             

               




                                                                  Dresing


 Bucataria




                                                       Living
Baile        
                                   

4 comentarii: