16 aprilie 2012

Capitolul 7-Sweet home...


Cand am ajuns la hotel am avut mici dispute cu cameristele care imi ratacisera cateva valize dar cu cativa bani in plus am rezolvat problema.Mi-am luat bagajele si m-am cazat la o alta pensiune pentru o noapte.Am facut un dus lung si mi-am lasat corpul sa se detensioneze sub apa fierbinte.Am iesit din baie intr-un prosop mare si m-am asezat in fata unei toalete cu oglinda. Mi-am demachiat fata si mi-am periat bine parul si l-am impletit.
Mi-am luat pijamalele mele pufoase si am picat rupta in pat.Capul mi s-a afundat in perna si mintea mi-a plecat aiurea.Desi patul era tare si foarte incomod am adormit.
Am avut parte de un somn adanc si reconfortant.A doua zi m-am trezit destul de devreme si m-am indreptat spre baie.Dupa un dus bun mi-am ales o pereche de blugi si o bluza verde cu manecile lasate ,mi-am prins parul cu o clama si m-am aranjat.Mi-am luat lucrurile de prin camera si mi-am refacut bagajul apoi m-am indreptat spre receptie.Am rugat managerul hotelului sa imi mai tina bagajele doua ore si am predat cheia de la camera.
Mick de la agentia imobiliara, a fost extrem de incantat cand l-am invitat la o cafea ca sa imi aleg o casa,asa ca m-am urcat in primul taxiu si m-am dus in parcarea barului in care se intamplase urata intamplare in speranta de a imi regasi masina.Din pacate masinuta mea nu mai era acolo."Esti tare ai ramas si fara masina!" mi-am spus in timp ce ma indreptam spre un alt taxiu.
Desi intarziasem cinci minute agentul de vanzari nu a parut deloc deranjata.Am petrecut mai bine de o ora cu el uitandu-ne pe diferite planse ale unor case pana am gasit casa care imi trebuia. Nici mica dar nici mare, nici veche nici noua,o casa normala,tipic americana care nu iesea cu nimic in evidenta.
Am platit jumate din suma urmand ca cealalta jumatate sa o dau cand ma instalez in casa.Am semnat contractele si odata ce toate demersurile au fost facute am plecat spre pensiune sa imi iau bagajele urmand sa ma reintalnesc cu Mick  in fata casei.

Am ajuns inaintea lui, dar nu l-am asteptat mult.Am primit cheile si am inceput sa-mi vizitez noua locuinta.Camerele erau nevaruite si nu exista nici macar o piesa de mobilier in toata casa,dar nu conta,in sfarsit aveam o casa."Casa, dulce casa"

2 comentarii:

  1. chiar ca ''casa, dulce casa'' asta zic eu de fiecare data cand ajung acasa dupa ce am fost plecata o periaoada mai lunga de timp .... si cate o data pot sa fiu plecaa numai o zi si tot asta o sa ma auzi zicand:))

    RăspundețiȘtergere