9 aprilie 2012

Capitolul 2- Strainul...

Vroiam sa ma ridic de la masa cand i-am simtit prezenta...era un vampir, era puternic,intunericul ii iesea prin toti porii...mi-am intors privirea sa-l vad.: Inalt, brunet cu ochii verzi ca smaraldele in spatele carora ardea o flacara puternica;Chip alb, maxilare drepte, buze frumoase si un zambet intrigant. Se uita spre mine cu o privire pe care nu o puteam intelege, stia ce sunt si  nu ii convenea prezenta mea ,iar eu nu stiam motivul.Mi-a facut semn sa ies afara din local si am preferat sa il ascult decat sa incepem o rafuiala . In plus nu stiam daca e mai tanar sau mai batran decat mine. Nici nu am iesit bine din local si am ingenunchiat pe asfalt.
--CE NAIBA!?a fost tot ce am putut spune.
Aveam un tarus de lemn in stomac si nu mai puteam de durere.Am cazut cu fata in jos in ploaie pe asfaltul ud.Nu mai puteam sa ma misc deloc.Simteam cum mor efectiv incet ,incet....probabil cel care ma injunghiase ma ura mult. Se asigurase ca voi avea o moarte inceata si plina de durere, deoarece infipsese tarusul pe langa inima la numai cativa milimetri. Am auzit un ras straniu, asemanator cu rasurile alea "malefice" din desenele animate si ultimul lucru pe care l-am vazut a fost o pereche de pantofi negri care se indepartau lasandu-ma intr-o balta de sange...

2 comentarii:

  1. Opa...nitica actiune!Un sfat:ca sa nu te mai bat atat la cap,sa scrii mai mult.In rest,nimic de reprosat,totul decurge foarte bine,este decris foarte cursiv tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles o sa le fac mai lungi ....

    RăspundețiȘtergere